Finally friday!

Publicerat 2014-05-16 kl. 16:37:32 av Isabel Håkansson
Äntligen fredag! Dagen idag har varit riktigt bra med bra väder, bra kompisar & chill i skolan - perfeeekt! Det blir inget stall för mig idag faktiskt, så hästarna får vila. Minns inte senast dem gjorde det så det blir nog superbra det också. Istället för stallet så ska jag cykla in till stan och möta en kompis, köpa lite gott och därefter cykla vidare till brottet för att äta, snacka och skratta.
 
Denhär helgen kommer nog bli den bästa och skönaste på länge. Pappa är hemma och har bestämt en massa kul vi ska hinna med innan helgen är slut. Imorgon b.la så ska vi ta en heldag i västerås och shoppa, vilket jag ser fram emot enormt mycket!
Updaten lär bli låg ikväll, men det är fredag och sol vilket ska tas vara på ordentligt! Nu lär jag börja röra mig in emot stan om jag vill vara där medans det fortfarande är varmt, puss på er ღ
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback