En lugn lördagsmorgon

Publicerat 2014-05-31 kl. 13:29:38 av Isabel Håkansson
Somnade inte förrän typ 04:20 inatt, så jag är lagom seg idag. Har fullt upp all day (som vanligt) & ska iväg till Västerås nu andra dan i rad alldeles strax. Kommer hem i eftermiddag/kväll nångång och ska då direkt iväg till stallet. Ska försöka motionera båda ponnysarna och verkligen ta mig tiden att få båda lite trötta haha. Philip ska jag tömköra och Snobben ska nog även han longeras/tömköras, det är nyttigt att låta dem få jobba på annat sätt än under ryttare, så det passar nog bra idag. 

Hmm.. vad händer annars i mitt liv just nu? Ingenting alls, ärligttalat. Är inne i en riktig "livetärtråkigt" svacka just nu och höjdpunkten på dagen är att få vara i stallet, blogga & sova typ haha. 13 dagar kvar till skolavslutning dock vilket ger mig en enorm knuff framåt varje gång livet känns trist. Ha en jättebra dag allihopa, så hörs vi förhoppningsvis ikväll med nya inlägg och bilder ❤️
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback