Efter en halvjobbig skoldag

Publicerat 2014-05-08 kl. 16:02:11 av Isabel Håkansson
Började morgonen med världens sämsta uppvaknande och en försening. Jag var både ledsen, sur & grinig när jag hoppade på bussen men slog på BRA musik som satte prick på mina känslor och kände mig lite bättre. När halva bussresan gått så börjar mitt vänsta öga att klia, svida och rinna hur mycket som helst. I ren jäkla panik slet jag ur linsen på bussen utan varken linsvätska eller tvättade händer, tvärtemot alla principer så att säga ;)
 
Till skolan kom jag iallafall. Lektionerna idag gick segt. Känns inte som om nånting blir gjort i skolan överhuvudtaget just denhär perioden & det känns fullkomligt meningslöst att åka dit för att göra.. inget. Dock är vi ju inne den sista perioden i skolan nu så det är bara att stå ut och pressa sig själv till max för att kunna stå ut nu fram till sommarlovet.
 
Nu, när jag fått avreagera mig lite så ska lilla jag svida om till stallkläder och börja bege mig upp emot stallet. Idag blir det nog antingen klättring, vila eller paddock. Rätt oklart alltså. Har ett prov imorgon som jag måste plugga till så stallet får gå snabbt idag, tyvärr.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback