De senaste dygnet

Publicerat 2014-05-24 kl. 19:38:19 av Isabel Håkansson


Senaste dygnet sammanfattat i ett collage.
Vänner, hästar och sol - melodin för mig justnu. Igår så var jag hemma ifrån skolan pga privata anledningar, torsdags kvällen var helt insane & jag behövde verkligen smälta allt. Iallafall, igår eftermiddag så åkte jag in till stan och hade picnik med världens bästa tjejor. På kvällen kom Kristian också och då åkte vi alla ut med en båt och badade och bara chillade. Sov kvar hos Sara med Madde och somnade strax efter 12. 

Imorse vaknade vi alla typ halv 10. Madde drog hem till sig och jag & Sara åt frukost i soffan medans vi såg film, gosgosgos. Klockan 11 mötte vi upp Linnea och Lukas och gick runt i stan. Lite senare på dan så cyklade vi till Skugganbadet och mötte Madde och Tim, så åkte vi ut med båten. Denna gång vart det mindre lyckat hahah, allt slutade med att jag och Linnea fick gå upp i gäddvassen och dra in båten på land.. 

Nu på kvällskvisten så red jag Snobben barbacka på hacket i paddocken. Både han och jag var helt dö-svettiga efter ca 30 minuter i skritt, trav och några varv i galopp. Lilla duktiga Snobbebus ❤️
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback