Älska, älska denhär dagen

Publicerat 2014-05-22 kl. 13:41:34 av Isabel Håkansson
Sverige levererar grymt väder, varmt & en massa sol på det- helt underbart i min mening. Idag så hade jag och klassen ledigt ifrån allt skolarbete och fick sovmorgon till 9, och sen skulle vi till Ösby och plantera, gödsla och se på djur haha. Det var så mycket roligare än att gå i skolan, och alla djuren var jättesöta.
 
Nu är jag hemma iallafall och kom hem gjorde jag väl för nån kvart sen. Ska hälla upp iskallt vatten i en stor vattenflaska och sen placera mig ute på gräsmattan på en filt, solglasögon & kemiboken. Det låter som en bra plan tycker jag. Ikväll när det svalnat lite så är det hopp-träning, hoppas Snobben är lika taggad som jag.. om inte ännu mer ;) Håll er updaterade
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback