All motivation, noll insperation

Publicerat 2014-05-07 kl. 20:44:08 av Isabel Håkansson
Ni vet dendär känslan, när det bara kryper i hela kroppen & man vill hem, slå på datorn och pumpa ut BRA inlägg med BRA innehåll? Så känner jag justnu. Jag är så extremt känsloladdad nu för tiden, är som en färgsprakande, tickande jäkla bomb haha. Jag vill så mycket men kan göra så lite, känner mig otillräcklig. Typ. Inspirationen ligger på 0 också, det blir lätt så när läsarantalet inte är speciellt högt.. jag har mig själv att skylla dock.
 
Iallafall, käkade nyss en god middag hemma i min ensamhet haha. Slängde ihop gårdagens mat med lite macaroner och micrade det - lazy. Tiden rinner iväg och det börjar mörkna utanför fönstret. Funderar på om jag ska ut och gå en sväng eller om jag ska ställa mig i duschen och fräscha till mig, länge. Skulle behöva damma rummet också.. gaah panik.
 
Räkna med mig & bloggen ett tag framöver nu iallafall, dethär är min öppna, ibland kanske liiite för ärliga dagbok. Alla dagar sammanfattas och sparas här på min blogg i både text och bilder, let's do this.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback