Stalltjej

Publicerat 2014-03-08 kl. 08:01:29 av Isabel Håkansson
Från tidigare imorse ↑
Bara äkta stalltjejer kliver upp 7 en lördagmorgon för att ta ut hästarna och fixa stallet vid 8. Ännu en gång älskar jag min sport och jag har som mål att vara effektiv och lägga i ännu en växel i hästlivet för att bli bättre. All fokus just nu ligger hos att få Snobben bra, inte det roligaste men efter regn kommer sol är det inte så? I vilketfall så ska min förmiddag spenderas i stallet och jag ser fram emot det, att starta morgonen i stallet är topnotch.
 
Så nu ska jag sätta på mig ytterjackan och fläta ihop håret för att sen sätta mig på cykeln och cykla bort till stallet, vi hörs sen!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback