Söndagsdepp

Publicerat 2014-03-02 kl. 11:32:16 av Isabel Håkansson
Dethär lovet har inte fått mig mer utvilad och taggad på skolan, det har bara ännu en gång fått mig inse vad skolan hindrar mig & vad jag vill från att kunna göra.. Jag har inte haft en speciellt bra morgon, jag fryser och är extremt trött eftersom jag kom hem sent inatt - alltså skulle jag behöva ta denhär dan till att inte göra nånting men har man djur så har man.
 
Jag har en massa att göra idag. Först ska kaninburarna städas, sen ska stallet fixas och hästarna motioneras efter att ha vilat i 2 dagar, sen ska rummet städas, jag ska duscha, kläder inför skolan ska fram och sen är det tänkt att jag ska vara i säng runt 10 ikväll. Om jag är effektiv så kan jag nog vara klar till ca 6 ikväll, sååå vi hörs senare haha!
♡ Goa ponnysarna i september ♡
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback