Slutprovet är gjort!

Publicerat 2014-03-23 kl. 16:58:07 av Isabel Håkansson
Slutprovet på gröntkort kursen är gjort & nu kan jag inte annat än att hålla tummarna. Det är så skönt att kursen är klar iallafall & förhoppningsvis behöver jag inte åka tillbaka till hallsta nåmer (om det inte blir att jag tävlar där nångång ;)) 
Idag utöver provet så visiterade vi hästar, lunchade alla ponnysarna på anläggningen, satte på täcken & släppte ut, visade häst förhand m.m. 

Imorse vid halv 8 var jag i stallet och släppte ut hästar, krattade stallplan, rensade ut alla vintertäcken samt mockade, stalltjej I am. Snobben fick gå naken idag då det var så soligt och varmt, tror ni inte han inledde det med lerinpackning över hela kroppen? Haha skitponny. 

Bild 1: Knäpp-Snobb och hans nygjorda lerinpackning, väldigt fiiiint.
Bild 2: Alla vintertäcken invikta i boden, dem ser vi inte igen förrän till hösten igen hihi! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback