Skolan avklarad

Publicerat 2014-03-20 kl. 15:26:14 av Isabel Håkansson
Ett ord för hur provet gick idag: K-A-S-S-T. Alltså seriöst, det kunde inte gått värre haha. Jaja, life goes on & jag är hemma nu iallafall. Lagat lite lunch och ska nu hoppa ner i TV soffan för att se pll eller TopModel.. inte bestämt mig ännu ;)
 
Ska till stallet efter det och hästarna ska motioneras samt borstas, det gamla vanliga liksom. När jag kommer hem ska jag ta mig en lååång dusch, plocka undan på mitt rum och pumpa ut (förhoppningsvis) braiga inlägg till er. Det blir en tidig och pluggfri kväll för mig efter den sena kvällen igår bland läxböcker, så det ser jag fram emot! Somsagt, vi hörs senare pusspusspuss
En tenerife bild i det -tydligen- vintriga mörkret får liva upp inlägget lite ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh! Snygg bikini! :)

2014-03-20 @ 16:19:45
URL: http://nellyjansheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback