Powerwalk

Publicerat 2014-03-09 kl. 21:08:54 av Isabel Håkansson
Powerwalkade i 1,5 timme med vääärldens goaste ponnysar. Glada och positiva hela tiden & jättegosiga. Snobben var lite "oförskämd" vissa gånger och försökte gå rakt förbi mig för att äta gräs och vi hade våra disskutioner men annars var det jättemysigt och skönt!
 
Efter stallet så träffade jag Sandra och vi snackade mest om hur vi ska komma igång och träna igen haha. Så nu har vi bestämt att minst 1 gång/vecka ska vi träffas för en pw eller joggingtur. Nu ikväll har jag varit i stallet för andra gången idag och kvällsmyst lite med alla hästarna och kvällsfodrat. Det viktigaste i mitt liv just nu är att Snobben blir bra och att dem ska känna sig bättre än bäst, mina hjärtan.
Så mycket kärlek
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback