Perfekt kväll

Publicerat 2014-03-07 kl. 21:28:14 av Isabel Håkansson
Min kväll stavas p-e-r-f-e-k-t. Min syster ringde till mig idag när jag slutat skolan och ba "Hej jag vill ta stallet idag, själv. Snälla?" Jag vet hur skönt det kan vara att få vara i stallet själv ibland så hon fick väl ta det själv idag, dem skulle ändå vila så det gick ingen nöd på det precis. Så jag var kvar på stan en timme med min saknade kompis Milla, hennes kille och Sandra. Snackade och skrattade massa, underbara vänner.
 
När jag kom hem runt halv 5 så hoppade jag ner i ett bad med hårinpackning i nån timme medans jag kollade på pll. När jag sköljt ur hårinpackningen hade jag i mitt hårserum som jag endast använt några gånger förut pga att jag helt glömt av att jag haft det haha, men det är verkligen gryymt och håret känns jättelätt och fräscht nu!
 
Fortsatte kolla på pll när jag kom upp ur badet fram tills klockan halv 9 då jag åkte upp och kvällsfodrade hästisarna med mamma. Tog ut Snobben på gången ett tag och lindade hans bakben och gossade med alla 3 ponnysarna i stallet, glädjespridare är dem. Imorgon ska jag upp vid halv 8 och ha utsläppet samt mocka ur alla 3 hästarnas boxar och packa höpåsar. Tänkte jogga Snobben lite lätt och kanske ta en promenad med båda shettisarna/tömköra Philip, får se.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fin du är! :)

Svar: Åh tack! Du med!
isabelhakansson.blogg.se

2014-03-16 @ 10:04:22
URL: http://idaasta.blogg.se
Postat av: Maja | foto, mode, vardag

Söt du är

2014-03-16 @ 10:27:27
URL: http://majafridh.se
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! :)

2014-03-16 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback