Onsdag

Publicerat 2014-03-05 kl. 18:40:00 av Isabel Håkansson
Hejsan!
En halvbra onsdag hade jag idag. Imorse var jag sjukt deprimerad över skola och livet i helhet men jag bestämde mig för att göra nånting bra av dagen ändå. På bussen lyssnade jag på en massa pepp-musik vilket gjorde en heldel, utan musiken i mitt liv skulle jag nog vara mer död än levande.
 
Anyways, rätt lång dag hade vi i skolan. Slutade halv 4 iallafall och gick då till en pizzeria med Märta, Linn & Sandra. Käkade först och sen satt vi och spela en massa olika kortspel haha, hade jättekul iallafall och skrattade massa (bilder över). Kom precis innanför dörren och slog på datorn för att skriva ett inlägg till er. Nu: En långdusch innan top-model.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback