Måndag ♡

Publicerat 2014-03-17 kl. 14:46:56 av Isabel Håkansson
Skolan -check. Kunde inte vara med på idrotten idag så jag fick med mig en uppgift hem som jag ska göra istället. Alltså fick jag sluta 2 timmar före jag igentligen skulle slutat, lovely. 

Ska upp till stallet snart och fixa där. Tänkte skrittjobba Snobben lite i paddocken men det har snöat under natten så vi får se hur det blir med det. Annars så har jag en massa plugg att göra så det blir pluggkväll med en massa bra musik så bloggen får vila lite. Dock ska jag försöka få en stund ledig innan jag går och lägger mig så jag kan skriva ihop lite tidsinställda, för er skull nivet ;) 

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback