Lite vårnytt

Publicerat 2014-03-13 kl. 21:53:46 av Isabel Håkansson
Först denhär tröjan då.. Alltså gillar den, det har jag insett nu. Jag ser 3x större ut med tröjan på men det får vara så, annars är den finfin! Den kommer ifrån ginatricot om ni vill köpa den!
 En skrikrosa (den riktiga färgen fastnade inte på bild) magtröja. Ursnygg och kommer garanterat bli fin nu till våren/sommaren, H&M is it!
En likadan tröja som den över fast en svart. Lite lättare att matcha byxor osv med svarta byxor så det är super!
Sist men inte minst köpte jag två par dr.denim jeans ifrån carlings som inte alls fastnade på bild och dessutom böjde mig galge rejält haha ;) Ettpar nya svarta blev det iallafall eftersom det gick hål på mina gamla och så ettpar vita. Har aldrig i hela mitt liv ägt ettpar vita jeans men jag tycker det är snyggt på andra så vi får se om det är de på mig också hihi!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback