Let's kick torsdag!

Publicerat 2014-03-06 kl. 07:27:00 av Isabel Håkansson
Glader chocklader idag! Denhär veckan har verkligen gått fort och jag har haft ett gott flyt veckan igenom såhär långt, känns stabilt. Idag går jag en kort skoldag med dem tråkigaste lektionerna man skulle kunna tänka sig med både matte, 1 timmes biologi och fysik, dem ämnerna alltså..
 
Annars då? Ska direkt när jag kommer hem upp till stallet och promenera Snobben. Mickis red honom igår och stämde av lite och vi är nästan SÅ säkra på vart problemet sitter. Håller allting utanför bloggen dock eftersom vi inte är säkra som sagt men det kommer mina vänner, det kommer. Just nu står allt i stallet stilla, samma varje dag iprincip. Mocka, borsta lergrisar till hästar, rida lugnt, och hela tiden klura på vad det är med S. Att det är jätteroligt just nu kan jag inte påstå men förhoppningsvis väntar bättre tider runt hörnet, hoppas.
 
Känner att jag kom ifrån ämnet lite meeen let's kick torsdag nu allihopa!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback