Kopplar bort mig ifrån omvärlden

Publicerat 2014-03-18 kl. 17:30:04 av Isabel Håkansson
Om jag bara kunde skriva ut allt som händer och har hänt.. om jag kunde prata med nån, gråta hos nån, åka nånstans och stanna där föralltid, skulle jag inte tveka en sekund
 
Hej på er.. Hur jag mår är nog rätt uppenbart och det har hänt saker idag som rivit sönder hela mig invändigt. Privata saker och somsagt ingenting jag kan skriva ut här, enough said. Anyways, hoppas ni mår bra iallafall & har gjort en massa kul idag. Önskar jag kunde gjort detsamma. Nu ska jag till stallet och vara där så länge jag kan, min fristad och det ända stället jag kan släppa allt på justnu. Mobilen är avstängd och jag kommer inte skriva nåmer här idag, vi hörs när vi hörs, förhoppningsvis blir det redan imorgon ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kika emiliaas och skriv ihjäl dig, finns alltid<3
du vet inte vem jag är men du är så jävla bäst och jag vill att du ska må bra för det är du värd

2014-03-18 @ 17:31:41
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Nelly

Jag känner igen mig i varenda ord, fan vad livet suger ibland. Hör av dig om du vill prata.
Kram på dig hjärtat

2014-03-18 @ 17:37:14
URL: http://nellyjansheden.blogg.se
Postat av: Jonna

Åh Isabel <3
finns här, bara å skriva eller ringa anytime sweetie. Finns 24/7
Det är så skit ibland, vet :/

Svar: Det vet jag att du gör, bästa du vad jag är glad att jag har dig <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-03-19 @ 15:54:12
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback