Jag kommer sakna dig..

Publicerat 2014-03-13 kl. 19:01:00 av Isabel Håkansson
..stockholm ♥ Imorgon ska vi endast vara i uppsala hela dagen så då blir det inge mer stockholm sorligt nog. Älskar stockholm och allt därkring, det känns så levande och som att folket där har många bollar i luften hela tiden. Idag hade pappa två viktiga möten så under tiden packade jag upp en massa kartonger fulla med arbetskläder, sorterade och vek in dem i diverse hyllor. Åh, kommer sakna att få vara med papi och stockholm då somsagt, menmen..
 
Fick en liten rapport ifrån Mickis som red S igår anyways, han hade varit jättepigg & glad.Hostade inte det minsta så det blev en kort förkylning för Mr.Snobben tack gode gud! Imorgon slutar jag tidigt ifrån jobbet så då ska jag snabba mig hem och jogga honom en sväng i ett förhoppningsvis fint väder, underbart!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback