I'm waiting for ya

Publicerat 2014-03-07 kl. 11:34:00 av Isabel Håkansson
Alla somrar har en story, och jag kommer ihåg alla mina somrar med alla bra egenskaper. Allt är så annorlunda nu än för ett år sen men jag längtar efter att få göra sommaren 2014 till den bästa hittils seriöst. 
 
Förstå att kunna vakna hur sent man vill och hela rummet är helt upprymt av solen som strålar utanför fönstret och man kan göra precis vad man vill. Jag kan rida tidigt på morgonen såsom jag kan rida sent på kvällarna utan att behöva sätta på reflexer och träla med alla dessa pannlampor. Alla kvällar och dagar fulla med spontanitet är nog det jag saknar mest av allt- summer 2014 I'm waiting for ya
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback