I do what I have to do

Publicerat 2014-03-26 kl. 11:52:03 av Isabel Håkansson
Som ni kanske märkt så mår jag inte så bra just nu. Jag vet precis varför jag mår som jag mår, det finns så många olika anledningar, stora som små och jag orkar inte ha det så längre. Både igår och idag så bara snurrar huvudet och jag har blivit sängliggandes. Jag äter knappt och det mina vänner är inte likt mig haha.. Bloggen läggs därför på is nu ett tag tills allting har blivit bättre, det kan ta alltfrån två dar eller två år, jag har ingenaning.
 
Nej, ni får ta hand om er & så hörs vi när jag är bättre. Puss ♥
Hästarna mår bra iallafall, livglada och high on life - mina hjärtan
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback