Hello våren!

Publicerat 2014-03-04 kl. 15:53:12 av Isabel Håkansson
Vilket vårväder det har varit idag och är fortfarande med strålande sol & fågelkvitter hela dan, såå underbart! Skolan känns rätt bra ut just nu, inte så mycket plugg alls och känner mig inte stressad över skolan alls, prao hela nästa vecka i Stockholm med bästa papi, Snobben åker även på återbesök och får sina tänder raspade nästa vecka, Philip också hihi. Min familj är heeelt underbar & mina kompisar med, glad är bara förnamnet på mig just nu. 
 
Nu iallafall håller jag på att steka potatisbullar till mig och syrran som vi ska käka innan vi drar till stallet. Igår promenerades dem några kilometer i friskt tempo runt i kvarteret och idag blir det lite i paddocken. Tänkte bara skritta och trava lite med S, är så jäkla nojig även om jag vet att jag måste sätta igång honom lite försiktigt till nästa veterinärbesök. När jag kommer hem ska jag hjälpa till lite här hemma, bada hundar t.ex. Skriver här sen, PUSS
 Dagens ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback