Hästarna 15/3

Publicerat 2014-03-15 kl. 19:17:23 av Isabel Håkansson
Idag delade vi upp oss så att Pernilla red först och jag sen. Philip var pigg idag, drog som en avlöning ett x-antal gånger och gjorde små konster i galoppen, meeen om man bortser från det så gick passet.. bra ;) Vi avslutade med lite skritt och trav på fältet men Philip la till lite ofrivilliga galopper också haha.
 
Snobben a.ka lurvtussen då, han gick bra idag. Han har ju fått endel underhals nu efter 1 månad med skritt på lång tygel så han tycker det är lite jobbigt att jobba men han är superduktig. Jobbade endel i galoppen även idag och han skötte sig toppen! Mamma har ringt en tjej idag som ska komma ut snarast och knäcka till honom samt behandla honom med lite värmande. Både Mickis & jag har en känsla av att han sitter fast i vänstersidan så jag hoppashoppashoppas att han blir bra sen när han blir "tillknäckt".

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh vad fina bilder! Förlåt för att jag inte har kommenterat här på länge, ska bli bättre på det igen, nu har jag ju fixat ny blogg, min förra var verkligen dålig haha :)

Men jag ska bättre mig iallafall :)

Svar: Men gud det är lugnt! Kommentera när du vill och känner för det ❤️

Den ska jag börja läsa!
isabelhakansson.blogg.se

2014-03-15 @ 20:54:34
URL: http://nellyjansheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback