Drama, lies, tears, cheers to the teenage years

Publicerat 2014-03-06 kl. 21:18:33 av Isabel Håkansson
Hejsan hejsan! Haha herregud vilket skämt till dag det har varit. Skoldan gör jag ett stort fett kryss över, nya tag imorgon. Efter den asdåliga dagen i skolan iallafall så åkte jag till stallet och andades frisk luft i några timmar, fy vad skönt det var! I stallet där det alltid är mycket att göra och sysslor som ska utföras varje dag så är det ändå det stället jag kan gå till när jag behöver koppla av & jag är otroligt tacksam över det.
 
Hästisarna fick sig en längre promenad idag på 1,5 timme idag iallafall vilket var jätteskönt. Känner mig jättepepp på att börja gå/springa nu när all snö är borta och våren intagit. Det gäller bara för mig att ta "tjuren i hornen" och sätta igång med det, är så himla osund just nu men jag orkar faktiskt inte bry mig, sorgligt nog.. Nej, nu ska jag ta fram kläder tills imorgon och sådär så vi får höras sen, pusspusspuss
Vad skulle jag göra utan dig älskling
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback