Braiga onsdag

Publicerat 2014-03-12 kl. 22:45:25 av Isabel Håkansson
Började jobba vid 9 idag. Städade kontoret och sorterade in papper i mappar etc hela morgonen. Sen hade pappa ett möte så jag satt med lite vid sidan av och lyssnade hihi. Efteråt så blev det mest jobb via datorn och telefon. Slutade runt ett nångång så det blev en kort och skön dag.
 
När vi slutat styrde vi bilen emot hallstahammar som ligger ca 2 mil ifrån västerås eftersom jag skulle på gröntkort kurs. Kursen började kring 18 så jag var där lite tidigare och kollade runt lite i stallet och sådär, jättemysig anläggning! Själva kursen var rätt intressant, visste redan det mesta som sas men lite nytt lärde jag mig iallafall! Gjorde även ett delprov som kändes bra. Sover kvar i Sala inatt eftersom kursen inte slutade förrän halv 9 och så åker vi till Stockholm igen imorgonbitti.
 
Nu hörni ska jag krypa ner i sängen och sova/lusläsa lite i boken vi fick med oss hem idag ifrån gröntkort kursen.
Så.. godnatt och sov gott ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback