Ännu en måndag

Publicerat 2014-03-24 kl. 17:10:25 av Isabel Håkansson
Planen var att gå upp i tid imorse för att få ha en lugn morgon, kunna äta frukost i lugn & ro och sådär men så blev det ju inte kan man säga.. Gick upp 20 minuter innan bussen gick och då skulle jag både sminka mig och hinna fixa håret, dock hann jag inte fixa håret så det var asäckligt hela dan.
 
Är hemma nu iallafall och ska raka spåret ut till hästusarna. Igårkväll så åkte jag och Pernilla upp till stallet och promenerade båda hästarna i rask skritt så idag blir det ett pass på banan. Ska jobba Snobben mycket i skritt och lägga in lite inslag av trav & galopp om allt känns okej. Annars läggs allt fokus på skritten och att han ska bli lösgjord somsagt.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback