4 om mig

Publicerat 2014-03-16 kl. 11:08:00 av Isabel Håkansson
♥ Jag är verkligen ingen såndär "hoppar runt på rosa fluffmoln och stör glitter i min vardag" tjej. Visst, jag kan inbilla mig att saker är bättre än vad dem igentligen är ibland men verkligheten springer ifatt mig lika snabbt.
 
Jag hatar att shoppa kläder, alltså haaaatar. Det finns några gånger per år jag tycker det är okej men annars är jag totalt ointresserad.
 
♥ Jag kan inte bli brun. Det är omöjligt och jag funderar starkt på att spraytanna mig seriöst haha.
 
  Jag är 164 cm lång hihi.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fyfan drömutseende!

2014-03-16 @ 22:18:30
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback