20 mars

Publicerat 2014-03-20 kl. 08:04:09 av Isabel Håkansson
Hejhej! Efter en dags paus är jag nu tillbaka på banorna. Försökte verkligen få in en lucka att blogga igår men det kom annat imellan som var viktigare. Gick b.la på andra delen av gröntkort kursen, två delprov, en massa teori och att registrera oss på TDB hann vi med igår och det känns skitbra! 

När jag kom hem runt 22 så var det bara att slå upp biologiboken & ett anteckningsblock för att råplugga i 1 timme. Känns inte alls bra inför provet idag och jag blir så sur på mig själv, samtidigt vet jag ju hur denhär veckan varit och jag har inte kunnat påverka det. Jag får göra mitt bästa helt enkelt. 

Såfort jag anlänt hemma så slår jag på datorn & slänger in ännu ett hej till er det lovar jag, puss

En från idag & en från igår
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback