Vår grund-outfit (hopp)

Publicerat 2014-06-02 kl. 13:40:00 av Isabel Håkansson
Detta är vår grund outfit, i hopp-kategorin. Jag lovar att när vi kommer ut på dressyrbanorna så kör vi allting svart och inga softisar, haha den regeln bryter jag inte ;)
 
Nu vid närmare efter tanke så är det rätt snyggt att blanda svart och brunt at all. Haha, en sak ni kanske inte visste.. När vi bestämt att jag skulle köpa den svarta sadeln som S har nu så låg jag och grät i soffan för att jag verkligen inte ville blanda läderfärgerna. Huvudsaken är väl trots allt att Snobben har en passande sadel nu.. och att hans utrustning går helt i svart, och min helt i brunt blink*
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback