Time to get up..

Publicerat 2014-06-22 kl. 11:02:12 av Isabel Håkansson

För en timme sen.. ↑
Godmorgon! Vaknade vid 10 och masade mig upp i sängen nu för att få ett inlägg på bloggen skrivet och lite mat i magen innan stallet. Idag får Snobben en skritt-tur förhand, det förtjänar han efter mer än en vecka med ridning & träning. Tänkte faktiskt sätta mig ikväll och leta på nån dressyrtävling som mjukstart på denna sommar. Tror inte Snobben och jag är redo för banor ännu efter igångsättningen, så hopptävlingarna får vänta lite till.
 
Annars dåå..? Sommarlovet såhär långt har inte varit roligt alls faktiskt utan snarare väldigt enformigt & tråkigt. Vädret är om jag får säga det själv - URUSELT med moln och blåst varjedag princip. Dåligt väder bidrar inte med grillkvällar och bad precis, tvärtom. Så japp, jag hoppas att det vänder och att denna sommar blir den bästa nånsin. 
 
Nu blir det frukost! Ha en grym dag bloggisar, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback