Stallfejden?

Publicerat 2014-06-25 kl. 13:01:00 av Isabel Håkansson
Har ni sett att det finns ett program som heter Grannfejden? Vetinte om det finns kvar, men jag vet att jag har sett ett program förut på TV3 som heter Grannfejden iallafall. Det handlar då om - precis som de låter - grannar som inte kommer överrens och grälar. Borde det inte finnas ett program som heter stallfejden.. igentligen? Jag menar, stallmänniskor är ju kända för att ha väääldigt mycket åsikter överlag och det är ofta som man inte kommer överrens i stall.
 
Jag tror det skulle vara extremt underhållande att se just för att hästmänniskor är så himla överdrivna och jobbiga i vissa situationer haha. Ni som har råkat ut för en jobbig hästmänniska vet vad jag pratar om *host*.. haha!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback