Solväder ♥

Publicerat 2014-06-08 kl. 12:31:39 av Isabel Håkansson
Solade i 20 minuter, fick liite färg - yeeey på den, right?!?!
Okej ma bloggfriends, ska vi försöka köra fullt ös hela denna veckan & sen sommarlovet ut MINST? Det tycker jag. Idag ska bli en hästdag, första riktiga på alltför länge. Gick upp halv 7 imorse för att släppa ut ponnypojkarna, så vi har redan setts en gång idag. En perfekt start på en förhoppningsvis perfekt dag! 
 
Kusinerna åkte imorse och jag saknar dem redan, om några veckor syns vi igen för en norrlands-vecka likt varje år. Alla ifrån mammas sida bor på mormor & morfars sommarställe i ett stort hus, med en stor tomt, en båt och en massa vatten - kom igen tiden, flyyyyg. Mår rätt bra idag faktiskt, alla tankar och känslor har liksom smält in och jag är mer än redo för denna veckan, sommarlovet är några dagar bort och jag ser ett ljus i den mörka tunneln at all.
 
Mitt bekymmer denna veckan är dock att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska bära på skolavslutningen? Jag har letat i månader men hittar inte något som tillfredsställer mig, överhuvudtaget. Så jag får vända upp och ner på garderoben och hoppas på att jag hittar plagget/plaggen som kommer få pryda min kropp på fredag, yesyes.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback