Selfie fredag

Publicerat 2014-06-20 kl. 20:18:56 av Isabel Håkansson
 
Vilka jäkla hästar jag och Milla hade idag alltså! Så coola och lugna påvägen till paddocken. Både skrittade & travade och hästarna tittade inte på nånting, jätteduktiga! Sen i paddocken däremot så tände dem till och blev lite crazy haha. Blev lite kickar, glädjesprång och det gick liiiite för snabbt i galoppen, men det var dem värda och det var sååå kul att hästarna var så positiva!
När vi låtit hästarna busa av sig det allra värsta så började vi jobba igenom dem och Snobben var mjuk & fin, som att skära i smör. Allra finast var han i galoppen och i galoppombytena, fina hästis. Påvägen hem hoppade vi av och lät hästarna skrittas av ordentligt utan ryttare på ryggen - bara för att det var dem välförtjänt!
 
Nu ikväll åt jag, mamma och syrran midsommar-middag och fikade efteråt, så nu är jag mättare än mättast. Ska sätta mig på cykeln för att cykla 7 km in till stan nu för en sleep-over hos Milla haha. Aja puss på er, vi hörs mer imorgon.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback