Ont i halsen, why me?!?

Publicerat 2014-06-11 kl. 12:25:34 av Isabel Håkansson
↑ Morgon-pics ↑
Det kändes SÅ typiskt imorse när jag vaknade och var hes som en gås. Jag skulle inte badat igår, jag med mitt dåliga emunförsvar - hate it. Stannade hemma ifrån skolan idag hursom, vi skulle ändå "bara" ha klassdag, bada, grilla, sola, vilket kändes för riskabelt med tanke på min hals. Att ha ont i halsen/bli sjuk till skolavslutningen vägrar jag i sten att vara liksom, så det fick bli en hemmadag.. trots att jag mer än gärna spenderat min dag med klassen ♥
 
Iallafall, gick upp ur sängen runt 10 och käkade frukost. Pappa har köpt hem en yoghurt i smaken citron & marräng, och jag menar.. hur underbart låter inte det?? Det var jättegott iallafall och helt klart en klar favoritsmak i yoghurtväg, just nu! Dagen i ära har inte så mycket mer att erbjuda än att sova, vila, äta halstabletter och ta hand om djuren hemma, typ. Mickis har stallet idag men jag ska nog gå förbi stallet en sväng med hundarna ändå och pussa på ponnygosarna, har fetaste abstinensen efter stallet idag! My second home.
 
11 juni & livet känns helt okej just idag. Ingen ångest, inga tankar som ligger och gror, allt står blankt liksom. Otroligt skönt är det iallafall, jag hoppas att allting löser sig tillslut, I really do. Ha en bra dag alla ni, ta vara på dagen & gör den bäst ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch det låter inte bra, krya på dig! Frukosten ser och låter väldigt god ut :)

2014-06-11 @ 21:38:06
URL: http://perssonanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback