Morgon-känslig-tankespridd

Publicerat 2014-06-03 kl. 07:51:44 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Updaten - iknow. Går dock inte att göra nånting åt den då jag har fullt upp från morgon till kväll för tillfället.  Jag & syrran red ut hästarna igår iallafall i lite lugnt skritt, trav och galopp. Tränade lite tempoväxlingar och ökningarna satt sååå bra! Min fina ponnybus. Det är verkligen en utav dem många positiva sakerna med egen häst, att kunna göra vad man känner - just för stunden. Igår vad både jag och syrran trötta, ja då satte vi på hästarna schabrak, täckesjord och red ut i kvällssolen, underbart! 

Snobben känns otroligt fräsch för tillfället, allt slit betalas liksom av och han lossar bit för bit. 
   I skrivande stund är jag påväg från bussen till skolan, en hörlur i ena örat som spelar "carry you home" med Zara Larsson med hög volym. Nej, skolan väntar.. Ha en bra dag!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback