Monday

Publicerat 2014-06-09 kl. 08:44:15 av Isabel Håkansson

Godmorgon, trötta? Inte jag, faktiskt ;) Denhär veckan kommer vara otroligt lugn & oplanerad vilket är obeskrivligt skönt och välbehövligt om nåt. Idag hade jag sovmorgon somsagt vilket var riktigt skönt, även om jag gick upp samma tid som jag brukar haha. Dock blev det en rätt lugn morgon så det är alltid uppskattat! 

I skrivande stund så sitter jag i en buss-kur och väntar på att rätt buss ska dyka upp. 1 timme tidig till skolan men så är det att leva enligt #bondlivet, bussarna går verkligen inte var 7e minut som i Stockholm om jag säger så.. Japp, det suger rätt hårt vissa dagar. Aja, nu ser jag bussen skymta fram bakom korsningen bland alla träd, så vi hörs senare, ellerhur? Ta vara på dagen & gör nånting bra utav den. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback