Livet och allt i rullning

Publicerat 2014-06-07 kl. 10:24:38 av Isabel Håkansson

Heyhello bloggers! Är på G till Sala efter två nätter i Stockholm. Umgåtts med bästa kusinerna m.familj, gått ut med hundar, kollat på fotbollscup, spelat spel, ätit massa gott & bara varit vilket har vart välbehövligt om nåt! Mickis har haft hästarna under dessa två dagar och kört slut på Snobben ordentligt haha. Först en dag med konditions-träning och sen en dag med en runda på 6 kilometer varav 4 km bara galopp. Philip har fått gå ut och gå skogspromenader i samma veva som hennes hundar rastats, yes han är stallets och vår stora hund ;) 

Idag då? Hmm.. är framme i Sala om nån timme och ska då direkt upp till stallet. Kusinerna ska få rida lite har vi tänkt, ut. Så jag drar på mig jogging-byxor och springskor för att på så sätt kunna springa med. Efter det så är allt oplanerat. Innan jag avslutar inlägget - nu är det mindre än en vecka kvar till sommarlov, bloggen drar igång, mycket vänner, sena nätter, ridning och stenhård träning, OM jag är taggad? HELL yeah! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback