Internet disconected..

Publicerat 2014-06-14 kl. 23:26:49 av Isabel Håkansson
.. kan vara den mest irriterande text som finns ↑ Hela dan & kvällen har internetet här hemma vart helt borta, allting bara snurrade och stod blankt liksom. But now.. Im here! Red Snobben idag efter 5 dagar ifrån hästryggen och honom som ni såg i inlägget under. Det gick SÅ bra idag! Hästarna har mest stått och skrotat denna vecka förutom några undantag, så idag startade projekt: Banta hästarna. Taggad till 1000 och det hoppas jag syrran är hon också, nu väntas en sommar full med hästar och ridning ♥
 
Anyways. Red runt Ösby i alla gångarter och Snobben var förvånadsvärt fin faktiskt! Annars brukar han kunna vara lite stel och lite här och där efter att ha vilat men idag var han pigg och fokuserad vilket gillas. Galopperade och travade mycket i varierad form. Snobben börjar hitta den höga formen mer och mer nu och orkar bära upp sig själv ordentligt, yes det känns bra.
 
När stallet var avklarat och vi anlände hemma runt 9 nånting så hade mamma bakat hallon-smulpaj, sååå gott! Så det satt jag, syrran och mamma och smaskade på runt köksbordet medans vi pratade, mys. Saknar pappa så det gör ont i mig dock, men snart ses vi igen ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag saknar dig med lillan.

2014-06-15 @ 21:47:42
URL: http://www.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback