In mot stan // måndagmorgon

Publicerat 2014-06-23 kl. 09:42:29 av Isabel Håkansson
2 bra ↑
Ställde klockan vid 8 imorse eftersom jag skulle ta emot sotarn när han kom vid 9 bläcket, dock vaknade jag sisådär 5 minuter innan han kom, men det är en annan femma hehe ;) Klev upp då iallafall och tvättade ansikte, sminkade mig, borsta håret, bytte om etc. Ska in till stan och möta Sandra, ta en fika, vara med när hon tar ett till hål i örat och lite såå, mys.
 
Hästarna rids i Ösby-paddocken idag efter 2 dagars uteridning (igår promenerade jag S, but still). Ska massera och pussa på S ordentligt efteråt, för imorgon blir det bara en snabbis i stallet innan jag drar till Stockholm i 2 dar :( HATAR att vara ifrån mina älskade hästar.. men thats life.
 
Vädret ser ut att bli fint idag också vilket alltid är ett stort plus ifrån min sida. Ska passa på att njuta av cykelturen till stan med sol iallafall haha. Jag skriver till er senare, nåt speciellt ni vill läsa om? Kommentera! ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv: Åh men du, gud vad glad jag blir! TUSEN TACK, verkligen! ♥♥

2014-06-23 @ 14:54:08
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Emilia

MER HÄST!!! Älskar Snobben och dig <3

Svar: Aw, tack!
isabelhakansson.blogg.se

2014-06-25 @ 10:40:29
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback