I'll take a break

Publicerat 2014-06-28 kl. 19:26:28 av Isabel Håkansson
Ikväll, så unnar jag mig själv en paus. Jag har varit igång sen 10 imorse, cyklat 7 km, ridit långritt (mer om de senare), putsat utrustning, städat kaninburar i regn, mockat ur Snobbens box ordentligt och låtit golvet torka upp. Kvarstående är att jag ska duscha, ha hårinpackning, facemask osv, och själva packningen (!!) VARFÖR är jag alltid ute i sista sekund med dendär satans packningen?
 
Så ja.. jag hinner nog inte med att blogga jättebra just ikväll.. tidsinställda har skrivits i alla fall & bloggen kommer inte stå och damma under veckan. Puss på er ♥
Har kommit på mig själv förresten att jag inte visat er nånting ifrån 1D, big shame on mee
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback