Hello, June

Publicerat 2014-06-01 kl. 11:10:00 av Isabel Håkansson
Vaknar upp utvilad & det första jag möts av när jag kommer upp ur sängen är ett soligt väder och ljudet av grannar som klipper gräset - känslaaaa ♥ Nu är det offeciellt SOMMAR och jag är så jäkla lycklig och glad över det! Jag älskar sommaren och alla dess principer, nu ska jag se till att ta vara på ALLT. 
 
Dagen idag är planerad som så: stall, städning av kaninburar, städning av rum och tid för mig själv ikväll, duscha, hårinpackning, facemask, måla naglarna och so on. Det behövs! Nu dock har jag ingenting planerat i nån timme framåt, ska man ta och svida om till bikini & gå ut och sola kanske? Sounds like a good plan ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback