Hej & godmorgon!

Publicerat 2014-06-12 kl. 09:06:15 av Isabel Håkansson
Tänkte börja detta inlägg med en bekänning, och berätta en utav anledningarna till att jag mått dåligt under en längre period. Mina föräldrar ska med 99,9% säkerhet, skiljas. Dem har varit tillsammans i över 20 år och dem har liksom alltid varit tillsammans under tiden jag levt. Vår familj har gått igenom så mycket, och är tightare än måååånga andra familjer. Därför har det känts otroligt tungt.. men dem är vänner iallafall och vi äter fortfarande middag ihop, kan gå och se på bio ihop osv. Sen får väl framtiden utvisa vad som händer sen.
 
Anyway.. hej & godmorgon! Är alla pigga och glada idag? Hope so! Jag sov jättegott inatt, somnade sent och vaknade vid 8 nångång, jätteskönt! Idag börjar jag halv 10 igen, vilket jag gjort hela veckan förövrigt. Solen lyser utanför fönstret och hundarna ligger och sover vid fotändan- så det ska va! Idag är sista dagen innan sommarlov.. wow. Tiden har gått så jäkla fort och mycket har hänt sen 8:ans start, minst sagt. Efter skolan så ska jag snabba mig hem för att förhoppningsvis hinna jogga igenom Snobben lite lätt, och sen tillbaka till skolan för att servera 9:orna på deras trerätters middag.
 
Innan jag avslutar detta inlägget så vill jag bara säga, förlåt för att det inte updateras mycket om hästarna just nu! Men denhär veckan är och kommer inte vara nå hästig alls tyvärr.. Men snart är det sommarlov & då jäklar! Ville bara säga det, ha en bra dag PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lite bloggtips mu till sommarlovet!!
1. Hur sminkar du dig till vardags?
2. Hur värmer du upp Snobben (all ridning)
3. Om du fick bestämma vem som får köpa Snobben efter dig, vem skulle det vara? <3

2014-06-14 @ 10:49:29
URL: http://Emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback