Godnatt söndag

Publicerat 2014-06-08 kl. 22:38:41 av Isabel Håkansson
Kvällen är över. En riktigt lugn eftermiddag blev det, duschade av mig och slappade bara massa. Annars var inte kvällen nåt att hänga i julgranen om jag ska vara ärlig, men hela den biten väljer jag att hålla behind the blog. Känns bra på vän & hästfronten justnu, mina livsljus & dem bästa som finns, allihopa ♥ 
Okej.. positiv energi var det ja, inte sant? ;) Let's skriva 3 positiva saker om denna dagen.
 
♥ Hästarna kändes fina båda två. Philip (som reds av min syster för att tillägga) var pigg och tog sin första galopp på volt idag, gubben. Snobben var somsagt lite trött, men fin.
 
♥ Riktig SOMMARvärme, 30+ och strålande sol - förutom under några tillfällen då molnen kom fram, men vi ser över det.
 
♥ Kan lägga mig senare = mer tid åt bloggen. Anledningen till det är att vi har sovmorgon imorgon, sååå skönt!
Just precis just nu, finns det nåt gosigare än att bädda ner sig i sängen med Ipaden när man är trött eller? Tvek på den alltså.. hursom, godnatt alla ni.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback