Godmorgoooon!

Publicerat 2014-06-26 kl. 11:19:36 av Isabel Håkansson
Trötta? Pigga? Glada? Haha, jag är en blandning. Låg uppe jättesent igår och snackade med en kompis i flera timmar, somnade inte förrän 02:30 nångång, så jag är lagom trött idag. Pappa, jag & syrran ska strax iväg och käka lite lunch, kanske shoppa lite och efter det rullar bilen hemåt mot Sala igen, tyvärr. Ska till stallet direkt åt fixa åt 3 hästar dock, så jag får glädjas över det!
 
Ska skritta ut Snobben idag, jobba jobba. Mickis syster red ut Snobben igår på rundbanan och galopperade tillsammans med Milla & Gulliver. Tror S blev liiite tävlingsinriktad men det hade gått bra ändå! Får se vad jag hittar på med Philip.. nånting blir det iallafall! Kika in här senare, då kommer ett inlägg upp med lite mål denna sommaren - updaterade. Puss
En sekund-bild precis när jag släppte S på "fria tyglar" ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback