Godmorgon!

Publicerat 2014-06-04 kl. 07:28:03 av Isabel Håkansson
Jag skriver live nu faktiskt IFRÅN DATORN, för första gången på ca 4 månader. Mina morgon-inlägg brukar annars vara från mobilen eller tidsinställda. Sandra sov hos mig inatt så det blev en tidig morgon haha, hon är verkligen en morgonmänniska utan dess like. Så idag har jag hunnit käka en god och ordentlig frukost, ta fram kläder, sminkat mig & allt det i lugn och ro. Det är gos om något.
 
Kramat mamma hejdå och nu ser jag henne inte mer förrän på söndag ♥ Ikväll sover 2 kompisar hos mig igen, haha och vi ska komma i tid imorgon.. ska ;) Nope, bussen kommer om 7 minuter och Sandra står och stampar i hallen. Ha en bra dag och jobba in i det sista nu av det som är kvar i skolan, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback