Godmorgon hel-goa onsdag!

Publicerat 2014-06-18 kl. 07:40:43 av Isabel Håkansson
 
Har startat morgonen med en protein shake och 30 minuters löpning i det härliga vädret! Haha, joke. Sitter i ett halv-släckt rum med en av pappas T-shirtar & sover mellan raderna ;) Men det är jag de, extreeemt morgon trött - bara å acceptera. Anledningen till att jag är uppe nu är för att pappa väckte mig innan han for till jobbet.. han är väl här runt 11 nångång igen och då ska vi in till stan för att köpa en mascara och lite så. 
 
Vi beräknas vara hemma i Sala runt 13 snaret, så då blir det snabba puckar upp till stallet för att möta upp Milla. Idag blir det städning av boden som vi ska göra om till ett litet förråd/fikarum, gooos. Sen ska vi skriva ihop lite ridscheman och smörja, det känns bra med ordning - ohja! Efter det ska jag och syrran ut på en skogsrunda med ponnybusarna, får se om jag vågar mig på att rida ut på hacket. Har blivit lite avskräck pga alla EXTREMA historier jag läst om hackamore, allt ifrån brutna nosryggar till att hästarna fått blåmärken på skelettet... hemskt. 
 
Jag fick en fråga igår varifrån min tröja i headern är: Den är ifrån bikbok och kostar 49:-! Ett riktigt fynd. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback