En söndagkväll

Publicerat 2014-06-15 kl. 19:59:00 av Isabel Håkansson
Sommarlovet är igång. Började dagen med stallet, släppte ut hästarna, red, gick med syrran när hon red & bara andades häst. Därefter drog jag till Pernilla och badade där med Frida, myyys. När vi badat i ettpar timmar så cyklade vi in till stan och dem släppte av mig vid Milla där jag ska spendera natten. Kom precis hit och hittills har vi bara legat i sängen och planerat sommaren. 
 
Önskar att jag kunde skrivit att vädret var på topp och allt var perfekt men nej. Gråmulet och kvavt väder är vad Sverige bjuder på, ändring på det - ja taaaack! Morgondagen är rätt oplanerad. Hade tänkt åka till skolan och göra matteprovet och träffa en kompis efter, men jag har inte pluggat nåt alls så det sket sig haha. Det får bli på tisdag istället! En sak jag inte berättat för er förresten, i sommar hyr Milla en häst som hon ska ställa i vårt stall! Så hon, jag & min syster tillsammans med 3 hästar kommer rocka sommaren på hästfronten 2014, yesyes. 
 
Nej.. Nu blir det mer planering och mindre bloggning ;) hörs imorgon! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback