En massa ny inspo & mycket intryck - Stockholm

Publicerat 2014-06-24 kl. 21:59:49 av Isabel Håkansson
Gick en stund i Kista galleria med pappa och syster. Fick med mig 2 nya tröjor hem, haha det är bra för att vara mig. Shoppar antingen ingenting alls eller jättemycket, idag var ett mellanläge - sällan de händer. Iallafall, stockholm levererade som vanligt! Tog den gamla vanliga lunchen, en pannkaksbomb med en massa glass, grädde och sylt. Den är sååå god och jag har genom alla tider sen jag var liten ätit just den maträtten när jag varit i Kista.
 
Älskar att bara vandra runt i Stockholm, se människorna här och kolla i butiker. Det är en sån känsla över hela staden och jag älskar Stockholm THIS much. Skulle lätt kunna flytta hit när jag blir äldre/börjar gymnasiet. L.Ä.T.T! 
Så somvanligt efter en dag i huvudstaden ligger man utslagen i soffan, omladdad med en massa energi, inspon är MAXAD och har fått in mycket olika intryck. 
Heaven ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback