En konstig känsla i magen..

Publicerat 2014-06-12 kl. 23:59:34 av Isabel Håkansson
Var servitris åt niorna på deras avslutnings-middag nu ikväll.. det känns så jäkla konstigt alltihop. Dels för att det kommer bli tomt utan niorna i skolan, men också för att nästa år så är vi dem niorna.. När man såg hur alla grät och sminket bara rann på nästan allihopa så kände jag bara- gaaah Im not ready! Det var en rolig kväll iallafall & jag älskar min skola, helt seriöst ♥♥
 
Ikväll när jag kom hem iallafall runt 10 tiden så har jag duschat, målat naglarna och skrivit 3459884 sidor i min dagbok. Är så känslofylld, glad, ledsen, rädd, förvirrad och ännu en gång glad - kan inte fatta att vi har sommarlov imorgon, och att vi har nian framför oss sen. Men innan nian.. SOMMARLOV. Nu tänker jag ta vara på denhär sommaren & göra den BÄST. Face it all, jag vill lära känna massa nya personer, skapa nya band, testa nya saker, vara ute sent, tävla, rida, ALLT.
 
Rörigt inlägg och jag ber om ursäkt för det, men jag är en tickande känslobomb utan desslike, yesyes.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen? Kan du inte visa det här ?

Svar: Några veckor sen, men kan fixa det.
isabelhakansson.blogg.se

2014-06-13 @ 07:25:28
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen? Kan du inte visa det här ?

Svar: Absolut! Är dock inte hemma nu, men håll utkik under morgon dagen!
isabelhakansson.blogg.se

2014-06-13 @ 07:25:35
Postat av: Märtis

Jäääklar vad vi ska göra denhär sommaren till den bästa 😏😏😁

2014-06-13 @ 18:49:23
Postat av: Jonna

åh älskling. delar samma känslor just nu! kom hit så pratar vi ut <33

2014-06-13 @ 21:58:58
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback