En eftermiddag ute på landet

Publicerat 2014-06-03 kl. 21:54:24 av Isabel Håkansson
Jag älskar att nosa på storstadslivet, shoppa, gå runt i Uggs-australia, såkallade stuprörs-jeans och att ha händerna fulla med shoppingkassar och liksom andas stockholm/göterborg, men nånting som aldrig kommer kunna tas ifrån mig är kärleken till landet, djuren och liksom.. lugnet på landet typ. Idag åkte jag hem till Linn efter skolan med Sandra, där snackar vi landet med betoning på LANDET - gaaah ville aldrig därifrån haha.
 
Jag följde med dem när de red sina medryttarhästar, fotade litegrann och bara gossade med alla fina hästar och hundar. När vi kom tillbaka hem från Linn så gick vi ut till hönsen och var där ute ett tag och även om jag är livrädd för dem så är dem så söta på ett sätt haha. Nu är jag hemma iallafall och har en halvsovande Sandra brevid mig. Tänkte göra ett tidsinställt tills imorgon & sen börja krypa till sängs faktiskt. Godnatt ♥
3 från idag
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback