Bekymrad, matteproblem, STEKhett

Publicerat 2014-06-09 kl. 15:52:00 av Isabel Håkansson
Jag justnu, har vart ute och klippt gräset - därav solbrillorna och den überfula knuten ↑
 
Börjar inlägget med några rader då jag måste avreagera mig, jag verkligen HATAR MATTE. Fick reda på idag att jag fick underkänt på sista provet i matten som vi hade förra veckan (!!!!) Alltså måste jag göra om provet.. Min mentor dock sa att jag fick behålla mitt betyg ändå (price the lord) och att jag fick bestämma själv när jag ville göra om provet. Frågan är bara om jag ska ta tjuren i hornen direkt och göra det under sommarlovet, eller om jag ska vänta till 9:an.. ännu en gång - jag hatar matte & att jag har ett sånt otroligt j*vla problem med just det.
 
Iallafall, hej på er! Hoppas ni haft en bra dag och att det har varit lika bra väder hos er som det varit i Sala. Upp emot 30 grader och strålande sol hela dagen, lovely! Vi hade fältstudier hela dagen, dvs vi i klassen delades upp i grupper och vandrade genom typ hela sala haha. Det finns roligare saker att göra, absolut. Men nu är det över, inget mera skriva, inget mera gå, inget mera plugg, jobb, söka information etc.. sommaren står bakom hörnet och vi är SÅ nära, åh det är så härligt! 
 
Stannade i skolan efter att jag slutat tillsammans med ettpar kompisar, bara snackade och disskuterade en massa, kulikul. Aja, nu ska jag byta om till mjukisar och invänta att middan ska bli klar. Efter middan är det dags för stallet, wohoo!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du testat matteboken.se? Brukar funka för mig :)

2014-06-09 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback